چه درمان می تواند کمک PKD بیمار جلوگیری از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک PKD بیمار جلوگیری از پیوند کلیه

PKD است یک بیماری ژنتیکی، در حال حاضر، پیوند کلیه می شود موثر ترین روش برای بهبود. با این حال، همه بیماران مناسب برای این است. بنابراین مردم به دنبال برخی از درمان های دیگر به جای آن، پس چه درمان می تواند کمک PKD بیمار جلوگیری از پیوند کلیه؟
چرا پیوند کلیه است مناسب برای همه بیمار نیست؟
مشکل 1. اهدا کننده
2. رد حاد
3. داروهای گران قیمت بعد از عمل
4. عفونتها به دلیل آن داروهای ضد rejective.
چه درمان می تواند کمک PKD بیمار جلوگیری از پیوند کلیه؟
همانطور که همه ما می دانیم که نتایج نارسایی کلیوی از هیپرپلازی سلول های پوشش کیستیک، بنابراین، تا زمانی که هیپرپلازی آن مطلع کنترل، نارسایی کلیه می تواند اجتناب شود، پس از آن بیمار می تواند یک شانس برای از درجه اعتبار ساقط پیوند کلیه است.
کارشناسان چینی استفاده طب چینی ترکیبی و ایمونوتراپی برای درمان PKD. این درمان ترکیبی اثربخشی خاص به مهار هیپرپلازی سلول های پوشش کیستیک، کاهش ترشح مایع کیستیک و کسانی که مایع کیستیک باقی مانده تخلیه از طریق گردش خون. بنابراین عملکرد کلیه را می توان به طور موثر محافظت می شود. درمان زودتر داده شود، اثر درمان بهتر می تواند باشد.
از بالا همه ما می دانیم که حتی بیمار می تواند پیوند کلیه را نیز فرصتی برای زندگی بهتر، اگر آنها می تواند درمان های چینی به موقع دریافت کرده اند. علاوه بر این، اگر بیمار PKD می تواند اقدامات احتیاطی اولیه را برای جلوگیری از رشد کیست، او ممکن است دیالیز و پیوند کلیه، اجتناب کنند.
اگر شما به نگرانی در مورد درمان PKD و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: